Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Ha sortit endavant un límit de despesa no financera de 6.365 milions d'euros per als pressupostos del Govern del 2024
168
El Parlament ha aprovat aquest dimarts, en un segon intent, el sostre de despesa dels pressupostos del Govern del 2024, després d’un debat centrat en el pacte entre el PP i Vox per aplicar un model d’elecció de llengües en l’Educació que l’oposició considera “segregacionista”.
El límit de despesa no financera de 6.365 milions d’euros, rebutjat el 17 d’octubre pel vot contrari de Vox, juntament amb el dels partits d’esquerra, ha sortit aquesta vegada endavant, amb la suma dels vots a favor dels populars i Vox. Una quantitat un 7% més elevada que la xifra pressupostària de l’any anterior, és a dir, s’hi han destinat 418 milions d’euros més.
El conseller d’Hisenda, Antoni Costa, ha celebrat el desbloqueig de la tramitació dels primers pressupostos del nou Govern, que, segons ha dit, permetran desenvolupar “el programa electoral de canvi”, i ha defensat que l’acord educatiu amb Vox respecta la legislació vigent i “no implica segregar els alumnes que triïn castellà dels que optin pel català”.
Iago Negueruela, portaveu del PSOE, el principal grup de l’oposició, ha replicat que el sostre de despesa s’ha utilitzat com a moneda de canvi per “satisfer els deliris” de Vox, un “xec en blanc” que suposa “vendre la pau educativa”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat