Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

El pla disposa d'una partida de 110.500.000 euros provinents de l'ecotaxa
El turisme afecta a l’accés a l’habitatge dels ciutadans de Balears. Per això, part de l’impost del turisme sostenible durant el 2018 finançarà projectes d’adquisició i rehabilitació d’habitatges per a lloguer social.
Aquest dijous s’ha aprovat el tercer pla anual d’impuls del turisme sostenible, tot i els vots en contra d’alguns agents econòmics i socials que formen la comissió. Diuen que no els han consultat el pla fins quan ja s’havia d’aprovar.
El pla disposa d’una partida de 110.541.794,63 euros provinents de l’ecotaxa. 53.033.681 euros aniran destinats a projectes d’anys anteriors i en quedaran 58 per a projectes nous relacionats amb habitatge social, medi ambient, el patrimoni cultural i diversificació del model econòmic.
En aquest sentit, el GOB ha criticat que s’inverteixi en allargar la temporada turística. Ara s’obre el període per presentar projectes. Estarà obert fins dia 10 d’agost.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols