Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els pressuposts sumen més de 480 milions d'euros
Els pressuposts del Consell de Mallorca per al 2020 han estat aprovats aquest dilluns de manera inicial, amb 17 vots a favor de socialistes, MÉS per Mallorca i Unides Podem, 12 en contra de PP, Ciutadans i Vox i 3 abstencions d’El Pi. Els comptes sumen més de 480 milions d’euros.
Abans de l’aprovació inicial dels comptes, el ple ha rebutjat les esmenes a la totalitat presentades pels populars, Ciutadans i Vox. El Pi, finalment, ha retirat la seva esmena a la totalitat. Els grups que donen suport al Pacte han defensat els comptes.
Aquesta proposta es durà a exposició pública durant quinze dies perquè s’hi presentin al·legacions. Una vegada estudiades, s’elaborarà una proposta definitiva que s’hauria d’aprovar el 23 de desembre.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat