Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La patronal no descarta presentar un contenciós si Competència no actua d'ofici
L’Associació pel lloguer turístic de Menorca, Aptume, traslladarà la zonificació aprovada pel Consell insular davant el Defensor del Poble i la Comissió Nacional de Defensa de la Competència. La patronal ho ha decidit després de saber que la institució menorquina té la intenció de defensar, al ple de juliol, la mateixa proposta expressada el març passat en el tràmit d’aprovació inicial.
Aquesta proposta està centrada en la prohibició total del lloguer turístic en els nuclis de població, en el sòl rústic i en totes aquelles zones declarades no aptes. Des d’Aptume esperen que la Comissió Nacional de la Competència presenti, d’ofici, un contenciós. Si no ho fa, serà la mateixa patronal la que anirà als Jutjats.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire