Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'Associació considera que aquesta llei vulnera les normes de lliure mercat
L’Associació d’apartaments i habitatges de lloguer turístic (Aptur) amb el suport de la federació espanyola del ram, ha denunciat davant la Comissió Europea la normativa sobre lloguer turístic que va entrar en vigor aquest estiu a les illes.
Aptur considera que aquesta modificació de la Llei de turisme balear vulnera normes europees de lliure mercat i lliure competència. Aptur fa aquesta passa perquè el govern central no ha presentat un recurs d’inconstitucionalitat contra aquesta normativa.
L’Associació critica la limitació de places de lloguer turístic o la zonificació que estableix una normativa que considera que afavoreix els hotelers.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç