Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'Associació considera que aquesta llei vulnera les normes de lliure mercat
L’Associació d’apartaments i habitatges de lloguer turístic (Aptur) amb el suport de la federació espanyola del ram, ha denunciat davant la Comissió Europea la normativa sobre lloguer turístic que va entrar en vigor aquest estiu a les illes.
Aptur considera que aquesta modificació de la Llei de turisme balear vulnera normes europees de lliure mercat i lliure competència. Aptur fa aquesta passa perquè el govern central no ha presentat un recurs d’inconstitucionalitat contra aquesta normativa.
L’Associació critica la limitació de places de lloguer turístic o la zonificació que estableix una normativa que considera que afavoreix els hotelers.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació