Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El tunel romandrà tancat les 24 hores del dia en direcció Palma-Andratx i de les 22 a les 6 en direcció a Palma
120
Des del Consell de Mallorca han informat l’Ajuntament d’Andratx que, a partir de dilluns, 17 d’octubre, el tunel de Son Vic es tornarà a tancar per a finalitzar les obres amb la major rapidesa possible. El tunel romandrà tancat les 24 hores del dia en direcció Palma-Andratx i de les 22h a les 6h en direcció Andratx-Palma.
El Consell ha destacat que encara que el tancament total comenci al novembre, amb l’objectiu de guanyar encara més temps per a agilitzar el pla d’obres, s’ha decidit també reprendre les obres, ara parades per l’estiu, el 17 d’octubre, una vegada acabada la temporada turística i la prova esportiva “Challenge” de Mallorca.
Al llarg d’aquestes dues setmanes (del 17 d’octubre a principis de novembre) no hi haurà un tancament total, només parcial, d’un carril durant les 24 hores i l’altre carril estarà tancat només durant la nit.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc