A partir de dia primer de maig, la zona blava de Formentera torna a l’horari d’estiu. A partir d’aquest dimecres, doncs, serà necessari treure el tiquet per estacionar a Sant Ferran, Sant Francesc, es Pujols i la Savina. Aquest estiu, com a novetat respecte de les temporades passades, els residents a Formentera no hauran de treure un tiquet diari, sinó que aquests tindran una validesa de tres dies com passa a l’hivern. Les zones d’alta rotació seran de 30 minuts i continua sent obligatori treure rebut per fer-ne ús.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa