Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Aquesta Setmana Santa hi haurà un 10% més de reserves de vehicles de lloguer que l'any passat
Aquesta Setmana Santa hi haurà un 10% més de reserves de vehicles de lloguer que l’any passat. BALEVAL, una de les dues principals associacions d’aquest sector, assegura que la temporada ja ha començat i que aquest estiu no hi haurà la manca de cotxes de lloguer que hi hagué l’any passat, perquè està previst que n’arribin al voltant d’un 20% més.
Enguany qui vulgui llogar un vehicle a les Balears durant l’estiu, sembla que no tendrà dificultats. BALEVAL, que aglutina les grans empreses d’aquest sector, assegura que no sap de quants vehicles disposarà, però sap que n’hi haurà més.
I és que la demanda no atura. Amb vista a Setmana Santa, les reserves ja han augmentat un 10%. Segons BALEVAL, el client que més creix són els residents.
El parc mòbil de les Balears a finals de 2022 era de prop 1.100.000 vehicles. Tenim pràcticament un vehicle per persona. BALEVAL diu que no són responsables de la saturació a les carreteres de les Balears.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19