Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Es Mercadal serà aquest cap de setmana el poble pioner de la iniciativa pública, que l'empresa Regot ja ha provat amb èxit as Castell
A Menorca, aquest estiu totes les festes disposaran de gots reutilitzables. Un got amb el dibuix del Far de Favàritx i un llaüt menorquí que permetrà reduir els residus i fer promoció turística.
Es Mercadal serà aquest cap de setmana el poble pioner de la iniciativa que, d’altra banda, ja es venia posant en pràctica a les festes des Castell gràcies al projecte Regot que mou un empresari de Ciutadella.
Una paradeta vendrà els nous tassons a un euro, que es reemborsarà quan es retorni el got.
La idea sorgeix de la proposta d’una ciutadana als pressupostos participatius del Consell del 2018.
La fundació de persones amb discapacitat serà l’encarregada de repartir els gots i de recollir-los després de les festes per netejar-los i que, així, es puguin reutilitzar.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire