Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Amb el toc de queda avançat i la prohibició de menjar i beure, el grup Aficine explica que depenent de com respongui el públic, més sales es podrien veure abocades al tancament
Aquest Nadal serà decisiu per a la supervivència dels cinemes de les Balears. El grup Aficine explica que depenent de com respongui el públic, més sales es podrien veure abocades al tancament. Es preveuen unes setmanes complicades pel toc de queda avançat i la prohibició de menjar i beure.
Habitualment, els cinemes començarien ara la seva època més forta. I enguany, a Mallorca, ho fan amb dues noves restriccions: primer, el toc de queda avançat a les 10, i aquesta setmana, la prohibició de consumir begudes i aliments.
Per compensar els horaris reduïts del vespre, a partir de dia 23 aquest cinema farà sessions matinals diàries. Sebastià Salom, soci gerent del grup Aficine, reivindica que, per festes, tenen una bona cartellera als cinemes Ocimax.
És l’única sala del grup Aficine oberta després del confinament. I depenent de com funcioni durant les festes, hauran de prendre una decisió. No descarten cap possibilitat, inclús el tancament.
“Si a partir de dia 10 no veim una possibilitat, haurem de replantejar-nos altres coses”, diu Salom. Explica que és “impossible sostenir-ho així”, sense els ingressos de la cafeteria i “sense pel·lícules”, en referència a la poca programació de films per a després de Nadal.
Les distribuïdores esperen veure el comportament del públic per les Festes per programar estrenes més atractives passat Reis. I dels títols que decideixin projectar dependrà la supervivència de les sales.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals