Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La farmacèutica AstraZeneca n'ha enviades 3.400 en lloc de 25.000
Imatge d'arxiu. /EFE
102Aquesta setmana arriben a les Balears un 37% menys de vacunes que setmana passada, 33.530 front a 53.380. AstraZeneca n’ha enviades 3.400 en lloc de 25.000.
De fet, segons va afirmar ahir la consellera de Salut, Patricia Gómez, ahir en roda de premsa, aquesta setmana estava prevista l’arribada a les Balears més de 35.000 vacunes contra el coronavirus, amb les primeres 3.600 monodòsis de Jahsen.
Segons el Govern, la prioritat ara és vacunar de manera simultània les persones d’entre 70 i 79 anys, els pacients d’hemodiàlisi i continuar immunitzant la població de més de 100.000 persones que té entre 60 i 69 anys. Fins aquest diumenge, s’han administrat més de 220.000 dosis, i 57.000 persones ja estan immunitzades del tot. L’objectiu és, segons el govern, vacunar primer les persones amb un risc més alt de mortaldat.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre