Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Des de mitjans maig es du a terme aquest control
Alguns turistes que visiten Formentera ho fan amb el seu propi vaixell. Fondegen a la costa i gaudeixen de les aigües cristal·lines de l’illa. Però perquè això pugui continuar sent així s’ha de tenir cura de les praderies de posidònia, responsables d’oxigenar l’aigua.
Els tècnics de Medi Ambient no només s’encarreguen de comprovar que les embarcacions fondegin damunt l’arena, també ajuden les que són més grosses perquè ho facin correctament.
Des de mitjans maig es du a terme aquest control i fins al moment no s’ha detectat cap infracció per fondejar sobre posidònia.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes