Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Les restriccions començaran ja de matinada a la Costa del Gas en direcció a Porto Pi i a l'Avinguda Antoni Maura des de la plaça de la Reina.
88
La Zafiro Palma Marathon, que demà aplegarà 5 mil corredors, suposarà talls de circulació al centre de la ciutat.
Les restriccions començaran ja de matinada a la Costa del Gas en direcció a Porto Pi i a l’Avinguda Antoni Maura des de la plaça de la Reina.
A partir de les 6 i mitja del matí també quedarà tallat al trànsit el Passeig Marítim fins a Porto Pi.
Així mateix hi haurà restriccions al ponent i al centre per allà a on passa el recorregut.
La Federació d’Associacions de veïns de Palma critica que sempre es trii el centre per aquest tipus d’esdeveniments i demanen que es reparteixin per altres barriades.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari