Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Josefa, que fins ara vivia a l'antiga presó de Palma, és una de les inquilines dels 25 habitatges protegits públics que ha lliurat aquest dijous l'Ibavi
Na Josefa fa nou anys que malviu a l’antiga presó de Palma. Ens conta que allà hi ha “baralles constants” i que “no respecten els majors”. També, que ha de conviure amb les rates, que mantenen a ratlla els seus moixos. “És un infern”, sentencia. Des d’aquest dijous és inquilina d’un habitatge de protecció pública. Assegura que s’hi mudarà ben aviat, per poder “dormir tranquil·la.” Fins i tot, s’alegra pensant que ara podrà convidar la seva germana, que viu a València.
Són 27 les persones majors de seixanta-cinc anys que han rebut les claus dels habitatges adaptats per a persones majors. El lloguer oscil·la entre 222,33 euros i els 511,18 euros, ja que no pot ser superior al 30% dels seus ingressos.
Dels 25 habitatges, 5 s’han cedit a Amadip per a persones amb discapacitat intel·lectual. En total, s’hi han destinat 2,7 milions d’euros. L’Ibavi té planificada la construcció de prop de 900 habitatges de protecció pública.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions