Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Aragonès ha comparegut davant la Diputació Permanent del Parlament per informar sobre els disturbis
El vicepresident de la Generalitat en funcions, Pere Aragonès, ha condemnat aquest dimecres “tota classe de violència” que s’hagi produït en les darreres setmanes, durant les protestes per l’empresonament del raper Pablo Hasel.
Aragonès ha comparegut davant la Diputació Permanent del Parlament per informar sobre els disturbis. També ho farà el conseller d’Interior, Miquel Sàmper.
Aragonès ha expressat el seu suport als Mossos d’Esquadra i tots els cossos policials, però ha condemnat que una jove perdés un ull durant les mobilitzacions. Ha assegurat que s’investiga si hi ha hagut una actuació negligent dels Mossos en aquest fet i ha defensat obrir amb “serenitat” el debat sobre una reforma del model d’ordre públic, quan la nova legislatura es constitueixi i hi hagi un nou Govern.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici