Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Ha rebut el suport de la majoria independentista i amb els 74 vots a favor d'Esquerra, Junts per Catalunya i la CUP i els 61 en contra de la resta de grups parlamentaris
El candidat d’Esquerra Republicana, Pere Aragonès, ha estat investit com a nou president de la Generalitat de Catalunya. El fins ara vicepresident ha rebut el suport de la majoria independentista i amb els 74 vots a favor d’Esquerra, Junts per Catalunya i la CUP. En contra hi ha hagut 61 vots de la resta de grups parlamentaris.
Aragonès es converteix així en el 132 president de la Generalitat. La seva elecció suposa la tornada d’Esquerra a la Presidència de la Generalitat, 41 anys després. L’últim va ser Josep Tarradellas. Aragonès s’ha compromès a ser el president de tots i a treballar perquè tota la ciutadania se senti representada encara que no comparteixi el seu projecte polític.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare