Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El president de la Generalitat considera que la ministre de Defensa està "incapacitada políticament per seguir"
El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha exigit aquest dimecres la dimissió de la ministra de Defensa, Margarita Robles, perquè considera que està “incapacitada políticament per seguir” en el càrrec i per gestionar “el pitjor escàndol d’espionatge de les últimes dècades”.
A la sessió de control al president català, al ple del Parlament, Aragonès ha titllat d'”insultants” les paraules de Robles al ple del Congrés, on s’ha preguntat “què ha de fer un Estat, un Govern, quan algú vulnera la Constitució, declara la independència, talla les vies públiques, fa desordres públics, té relacions amb dirigents polítics d’un país que està envaint Ucraïna”.
Escàndol
Aragonès ha dit que les paraules de Robles són “extremadament greus” i “la incapaciten políticament per seguir en aquest càrrec i gestionar el pitjor escàndol d’espionatge de les últimes dècades”, perquè donen “via lliure per espiar” l’independentisme, malgrat ser una opció democràtica “legítima” que “guanya eleccions”.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca