Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

L'entitat conservacionista s'uneix així a les opinions de partits polítics com Vox, Ciutadans, El Pi i el PP
Continuen les reaccions a la decisió de la justícia de mantenir el monument de sa Feixina, a Palma. L’Associació per a la defensa del patrimoni, ARCA, se n’alegra pel seu valor arquitectònic i perquè ja es va adaptar a la Llei de Memòria Històrica en temps que la socialista Aina Calvo era batlessa.
També a favor de la sentència s’hi han manifestat partits polítics com Vox, Ciutadans, El Pi i el Partit Popular, que de fet, exigeix que es catalogui. A l’altra banda, l’Associació Memòria de Mallorca es mostra indignada, i d’igual manera ho fan tant Més com Podem.
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar