Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

L'ajuntament de Palma reconeix el perill d'esbucament de materials
L’ajuntament de Palma reconeix el perill d’esbucament de materials a la Riera del Secar de la Real. Però els terrenys són privats i els seus propietaris s’han de fer càrrec de la neteja. Els veïnats i ARCA denuncien la situació.
Fa 5 anys que adverteixen de la situació. En Ricard, un veïnat i molt coneixedor del problema, lamenta que els enderrocs fan de barrera i no deixin passar l’aigua. Cada 30 o 40 anys hi ha hagut catàstrofes naturals, la més dramàtica al segle XV.
L’acumulació de material ha creat un pendent molt pronunciat, i es podria esbucar el talús d’enderrocs. ARCA n’ha informat l’Ajuntament i Recursos Hídrics perquè hi prenguin mesures.
El districte Nord confirma que són coneixedors de la situació. Els terrenys són privats i hi ha expedients oberts.
Tota la informació i les dades d’ARCA estan verificades per l’hidròleg Alfredo Barón. Urgeix, diuen, una actuació imminent.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval