Mor un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu

Assegura que alteren l'estat natural de la zona
L’entitat defensora del patrimoni Arca ha denunciat la creació de cercles de pedres que alteren l’estat natural d’Es Carnatge de Palma i exigeix la seva retirada immediata.
Arca ha presentat un escrit a l’Ajuntament en el qual demana que es millori l’estat de conservació, control i vigilància d’Es Carnatge, ja que de manera repetida hi ha persones que actuen sobre el fràgil ecosistema de la zona amb actes vandàlics com pintades o amuntegant pedres o, com en aquest cas, col·locant al seu gust les pedres com si fossin un joc de construcció.
Aquesta entitat assenyala que aquestes pedres han estat col·locades allà per voluntat d’algú, i fins i tot han estat extretes d’alguna construcció de valor etnològic de la zona i retirades de la seva ubicació natural. En tractar-se d’una zona ANEI d’especial protecció, aquests fets no haurien de produir-se i hauria d’haver-hi vigilància per a evitar-ho.
En opinió d’Arca, és responsabilitat de l’administració municipal actuar de “manera immediata” per a col·locar les pedres on estaven originàriament. Per aquest motiu, Arca ha dirigit un escrit a l’Ajuntament de Palma: “confiem en la ràpida actuacions del consistori”, ha afegit l’entitat conservacionista.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears