Sóller imposa 600 multes per saltar-se la zona de baixes emissions
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Assegura que alteren l'estat natural de la zona
L’entitat defensora del patrimoni Arca ha denunciat la creació de cercles de pedres que alteren l’estat natural d’Es Carnatge de Palma i exigeix la seva retirada immediata.
Arca ha presentat un escrit a l’Ajuntament en el qual demana que es millori l’estat de conservació, control i vigilància d’Es Carnatge, ja que de manera repetida hi ha persones que actuen sobre el fràgil ecosistema de la zona amb actes vandàlics com pintades o amuntegant pedres o, com en aquest cas, col·locant al seu gust les pedres com si fossin un joc de construcció.
Aquesta entitat assenyala que aquestes pedres han estat col·locades allà per voluntat d’algú, i fins i tot han estat extretes d’alguna construcció de valor etnològic de la zona i retirades de la seva ubicació natural. En tractar-se d’una zona ANEI d’especial protecció, aquests fets no haurien de produir-se i hauria d’haver-hi vigilància per a evitar-ho.
En opinió d’Arca, és responsabilitat de l’administració municipal actuar de “manera immediata” per a col·locar les pedres on estaven originàriament. Per aquest motiu, Arca ha dirigit un escrit a l’Ajuntament de Palma: “confiem en la ràpida actuacions del consistori”, ha afegit l’entitat conservacionista.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Els nous habitatges en rústic han d'anar vinculats a compromisos agrícoles