Ariany estrena el centre polivalent després de tenir el projecte aturat durant prop de 10 anys per manca de finançament i problemes burocràtics. A través del pla d’obres de competència municipal el Consell de Mallorca s’han destinat 270 mil euros per acabar les obres després d’un llarg procés de cessió de l’edifici. L’espai servirà de seu per a l’associació de segona edat i per a les activitats d’altres entitats del poble. Des del 2019, el Consell ha invertit 1 milió 600 mil euros a Ariany.
Aquest divendres la presidenta del Consell, Catalina Cladera, ha visitat el municipi per conèixer aquesta i altres inversions que ha realitzat la institució insular al municipi.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €