Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La presidenta balear demana "màxima precaució" a la ciutadania
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha advertit que “s’acosta una tercera onada” de la pandèmia de la Covid-19 i ha demanat a la ciutadania “màxima precaució”.
Segons ha alertat la presidenta autonòmica aquest diumenge a través d’un missatge en Twitter, “el virus s’accelera i els casos es multipliquen”. “A Balears han mort 430 persones per la Covid”, ha afegit.
Per aquest motiu, ha destacat que “és necessari interioritzar i ser molt conscients de la difícil situació que es viu” i ha emplaçat a tot el conjunt de la ciutadania que redueixi contactes, eviti espais tancats i s’aparti d’aglomeracions. “S’acosta una tercera onada. Màxima precaució”, ha conclòs Armengol.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors