Confisquen al polígon de Son Castelló de Palma més de 115.000 peces de joieria de luxe falsificades
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
La presidenta del Govern ha destacat en el seu discurs pel Dia de les Illes Balears "l'esforç" i els "valors" que ha mantengut la societat illenca durant la pandèmia i ha assenyalat que aquest 2022 és l'any del "retorn a la il·lusió"
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha destacat en el seu discurs per la Diada de les Illes Balears “l’esforç” i els “valors” que ha mantengut la societat illenca durant la pandèmia i ha assenyalat que aquest 2022 és l’any del “retorn a la il·lusió”. “Avui vivim la Diada de l’esperança i la il·lusió recuperada”, ha començat la presidenta.
Armengol, a l’inici del seu discurs, ha tingut paraules també sobre la guerra a Ucraïna: “Hi arribam colpits pel dolor del retorn de la guerra a Europa. Consternats per la violència i la pèrdua de vides, i preocupats per l’amenaça de l’agressió russa als valors que sostenen Europa, que ha viscut dècades de prosperitat en pau, democràcia i llibertat. En aquests moments, vull dir-vos clarament que la nostra societat i els nostres valors prevaldran.
La presidenta ha parlat també dels premiats assenyalat el seu talent, enllaçant-ho en alguns moments amb lletres de cançons dels grups Antònia Font i Projecte Mut així com les cantants Maria del Mar Bonet i Anna Ferrer. També ha lloat les reformes legislatives que ha duit a terme el seu Govern, com la Llei turística, així com l’aprovació de la Llei educativa, la primera a les Balears, i que la setmana que ve aprovaran la nova Llei de ciència. Armengol també ha demanat unitat d’acció i diàleg per sortir enfortits de la crisi derivada per la pandèmia.
L’acte central del Dia de les Balears s’ha celebrat aquest dilluns a la Llotja de Palma amb l’entrega de les Medalles d’Or i els premis Ramon Llull.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta