Mor un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu

La presidenta del Govern ha agraït aquest diumenge la col·laboració de la ciutadania que s'ha quedat a casa
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha agraït aquest diumenge la col·laboració de la ciutadania que s’ha quedat a casa i que ha seguit les mesures de l’Estat d’Alarma decretades pel govern central. Recordem que aquestes mesures limiten els moviments a l’adquisició d’aliments, medicaments, l’accés al lloc de feina, als hospitals o a la cura de persones majors o amb dependència i que ja han entrat en vigor des d’aquest diumenge vespre.
“La imatge del compromís. De la prudència. De la responsabilitat de tants i tants ciutadans que us heu quedat a casa, conscients del que ens estam jugant individual i col·lectivament”, ha dit en el seu compte de Twitter la presidenta Armengol, que ha afegit que “com més buits estiguin els carrers, més aviat ens en sortirem”.
La imatge del compromís. De la prudència. De la responsabilitat de tants i tants ciutadans que us heu quedat a casa, conscients del que ens estam jugant individual i col·lectivament. Com més buits estiguin els carrers, més aviat ens en sortirem. Gràcies infinites a tothom. pic.twitter.com/CK49plWVlc
— Francina Armengol (@F_Armengol) March 15, 2020
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears