També s'ha acordat la compareixença del conseller d'Educació, Martí March
La presidenta Francina Armengol compareixerà davant del Parlament per explicar la gestió que el Govern ha fet de la pandèmia. També informarà sobre les mesures impulsades per fer minvar l’impacte de la crisi econòmica. Per unanimitat, la Junta de Portaveus ha decidit que comparegui davant el Parlament per donar explicacions. Serà la Diputació Permanent la que n’establirà divendres que ve la data definitiva. Tot sembla indicar que es produirà abans que comenci el pròxim curs polític.
L’oposició l’acusa de gestionar la pandèmia de forma negligent. El PSIB-PSOE creu que l’oposició té una actitud poc constructiva i ha demanat la seva col·laboració i que abandonin la crítica fàcil i es posin a fer feina perquè les Illes puguin sortir de la crisi sanitària, social i econòmica al més aviat possible. També s’ha acordat la compareixença del conseller d’Educació, Martí March, al ple del Parlament perquè reti comptes de la planificació del pròxim curs escolar.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració