Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La presidenta del Govern ha valorat positivament el nou Govern de l'Estat i ha assegurat que obre una etapa on serà necessària l'empatia i la capacitat de diàleg
Francina Armengol a l'entrevista del programa Els Matins de TV3./ Europapress
28La presidenta del Govern balear, Francina Armengol, ha criticat el discurs que va pronunciar la diputada d’ERC en el Congrés, Montse Bassa, a la sessió d’investidura del Congrés, destacant que no li va agradar gens, i ha demanat a ERC assumir “el paper que li toca”.
“Vaig entendre el seu dolor personal, ho entenc, empatizo, és un dolor terrible, però no era una veu necessària per a ERC“, ha dit la presidenta balear en una entrevista en TV3, sobre la intervenció de la germana de l’exconsellera Dolors Bassa, a la presó pel procés.
Armengol ha valorat positivament el nou Govern de l’Estat, que ha assegurat que obre una etapa on serà necessària l’empatia, la capacitat de diàleg, l’esperança i la il·lusió, i ha dit que s’ha fet un esforç per “posar els interessos de la gent per sobre de l’interès de partit”.
La socialista ha asseverat que, amb el Govern de coalició, hi haurà polítiques valentes per abordar qüestions com la precarietat laboral, i ha avisat que també existiran alguns desacords: “La discrepància és saludable en democràcia. Hi haurà discrepàncies i no passa res”.
Preguntada per la crida que el president del Govern, Pedro Sánchez, realitzarà aquest dijous al president català, Quim Torra, ha considerat dolent per a la democràcia que sigui notícia, ja que, al seu judici, el diàleg entre l’Estat i les comunitats “hauria de normalitzar-se”. “Nosaltres estam en política per solucionar els problemes. Ens paguen per dialogar, per parlar, per a això existeix la política. La nostra obsessió hauria de ser solucionar els problemes de la gent”, ha insistit la presidenta balear.
També ha considerat que, malgrat una “situació complexa a Catalunya“, és necessari que el Govern català i balear treballin conjuntament en moltes qüestions que els uneixen. Amb tot, ha reivindicat un Estat federal, reunions bilaterals, i ha opinat que “a Espanya li falta la lleialtat institucional entre el Govern espanyol i els autonòmics”, i ha demanat reforçar-la.
A més, Armengol ha demanat discreció perquè el Govern de coalició funcioni, que “els draps bruts” es netegin a casa, i ha explicat que a Balears han demostrat que des del pacte es poden fer millors polítiques, després de dues legislatures consecutives en les quals governa el PSOE, quan abans va governar el PP.
https://twitter.com/psibpsoe/status/1215206827568390144
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix