Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

Pel que fa a la insularitat, ha recordat que té com a conseqüència una manca d'inversió per part de l'Estat en infraestructures bàsiques
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha defensat a Barcelona la descentralització de l’Estat i un sistema de finançament més just. Ho ha dit a la reunió anual del Cercle d’Economia, a la sessió dedicada a discutir el model territorial per millorar l’economia espanyola. La presidenta de les Illes ha apostat per l’avanç d’Espanya cap a un estat “més federal, des del pacte i l’acord”, i des de la presa de decisions “conjunta”. També ha explicat la situació de desavantatge competitiva en què es troben les Balears, a causa de la insularitat i el sistema de finançament actual.
Pel que fa a la insularitat, ha recordat que té com a conseqüència una manca d’inversió per part de l’Estat en infraestructures bàsiques, així com un major cost de vida per a la ciutadania i una menor competitivitat per a les empreses, degut a l’elevat cost del transport. “No estic d’acord en el sistema radial, però és que hi ha territoris que ni tan sols entram en el repartiment d’aquesta Espanya radial”, ha conclòs la presidenta.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies
UGT i CCOO alerten que molts treballadors en període de prova no són renovats per la manca de clients