Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Està previst que s'aprovi la regulació dels accessos i l'aparcament del centre de tecnificació esportiva de Rafa Nadal
El diputat de Més per Menorca, Josep Castells, ha demanat a la presidenta Armengol si la polèmica esmena “Nadal” havia sortit dels despatxos del Govern en connivència amb el Partit Popular. Armengol ha respost que l’Executiu ha assessorat els grups parlamentaris com en tantes altres ocasions.
La resposta no ha estat suficient pels econacionalistes que han fixat com a data límit el 29 de maig per aprovar la llei d’Habitatge després, diuen, que s’ha retardat de forma intencionada. Més i Podem carreguen contra el Partit Socialista i amenacen que demà en comissió parlamentària votaran en contra de l’esmena perquè, asseguren, és urbanisme a la carta.
Els socialistes afirmen que no només Territori va assessorar el PP amb aquesta esmena, sinó que també ho va fer Turisme, gestionada per Més per Mallorca. Unes acusacions que la coalició nega rotundament.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments