Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

També el president del Govern, Pedro Sánchez, ha apel·lat a la "prudència i responsabilitat" davant l'inici del pla de desescalada d'aquest dissabte
En aquest sentit, ha advertit, “ha costat molt arribar fins aquí i ens hi jugam molt.” Per això, ha sol·licitat, “actuem amb prudència, sentit comú i responsabilitat.” “Continuem fent-ho bé. Tots depenem de tots”, ha conclòs.
L'esforç i sacrifici de tots permet iniciar el desconfinament, però no podem oblidar que encara no hem desterrat la malaltia. És fonamental extremar la prudència i que tothom faci cas dels horaris, les recomanacions i les mesures de seguretat. No ens podem permetre tornar enrere. pic.twitter.com/Sfew0ECpY2
— Francina Armengol (@F_Armengol) May 1, 2020
També el president del Govern, Pedro Sánchez, ha apel·lat a la “prudència i responsabilitat” davant l’inici del pla de desescalada d’aquest dissabte.
“Avui fem un nou pas en les mesures d’alleujament del confinament, però hem de fer-ho amb prudència i responsabilitat”, ha indicat Sánchez, advertint que “el virus continua sent aquí”.
La desescalada es farà en funció del control de l’epidèmia a cada província i a la velocitat que permeti la situació sanitària d’aquesta zona, d’acord amb criteris objectius.
D’aquesta manera, el president del Govern ha demanat respectar les indicacions i que es continuï tenint en compte les pautes d’higiene i de distanciament.
Hoy damos un nuevo paso en las medidas de alivio del confinamiento pero debemos hacerlo con prudencia y responsabilidad. El virus sigue estando ahí.
Respetemos las indicaciones, sigamos las pautas de higiene y de distanciamiento. #EsteVirusLoParamosUnidos pic.twitter.com/R0zrD2ahQ4
— Pedro Sánchez (@sanchezcastejon) May 2, 2020
A partir del dilluns 4 de maig s’iniciarà la fase zero que inclou l’obertura de locals i establiments amb cita prèvia per a l’atenció individual dels clients, així com dels restaurants amb servei de menjar per a portar, sense consum en el local.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari