Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La presidenta del Govern insisteix a reclamar un límit al preu del lloguer a les Balears
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha assegurat que tot i els mals auguris d’algunes veus, la d’enguany serà una bona temporada turística. Per aquest motiu, Armengol ha afegit que “hi ha d’haver bones condicions laborals que permetin accedir a un habitatge” als treballadors de temporada que venen de fora. Ho ha dit en resposta a la pregunta sobre la dificultat que tenen aquests treballadors per trobar un pis o habitació per llogar.
La cap de l’executiu ha destacat el problema d’habitatge que pateix la comunitat autònoma. En concret ha dit que l’encariment dels lloguers és una emergència. Per fer-hi front, Armengol ha insistit a reclamar que la futura llei d’habitatge estatal estableixi un límit al preu del lloguer a les Balears.
Així mateix, Armengol ha assenyalat que el Govern pretén solucionar el problema de l’habitatge amb la construcció de nous habitatges de protecció oficial. De fet, la presidenta de l’executiu ha posat aquest dimecres la primera pedra d’una nova promoció d’onze pisos de lloguer social al Coll d’en Rabassa, a Palma.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia