Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La presidenta del Govern insisteix a reclamar un límit al preu del lloguer a les Balears
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha assegurat que tot i els mals auguris d’algunes veus, la d’enguany serà una bona temporada turística. Per aquest motiu, Armengol ha afegit que “hi ha d’haver bones condicions laborals que permetin accedir a un habitatge” als treballadors de temporada que venen de fora. Ho ha dit en resposta a la pregunta sobre la dificultat que tenen aquests treballadors per trobar un pis o habitació per llogar.
La cap de l’executiu ha destacat el problema d’habitatge que pateix la comunitat autònoma. En concret ha dit que l’encariment dels lloguers és una emergència. Per fer-hi front, Armengol ha insistit a reclamar que la futura llei d’habitatge estatal estableixi un límit al preu del lloguer a les Balears.
Així mateix, Armengol ha assenyalat que el Govern pretén solucionar el problema de l’habitatge amb la construcció de nous habitatges de protecció oficial. De fet, la presidenta de l’executiu ha posat aquest dimecres la primera pedra d’una nova promoció d’onze pisos de lloguer social al Coll d’en Rabassa, a Palma.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari