Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'Estat respòn a la comunitat autònoma dient que continua estudiant la petició feta dijous
Vista de la platja de Sa Mesquida, a Maó, pràcticament deserta en una jornada marcada per l'estat d'alarma. (EFE/ David Arquimbau Sintes)
87La presidenta del Consell de Menorca, Susana Mora, esperava que Armengol expliqués la resposta donada per l’Estat a la conferència de presidents de diumenge sobre la possibilitat de que Menorca entrés en la fase 1 aquest dilluns com Formentera.
La presidenta del Govern ha explicat que el ministre Illa ha dit que continuen estudiant la petició feta dijous però que no creu que, si l’accepten, tinguin temps d’incloure-la al decret que s’ha de publicar avui perquè entre en vigor la fase 0 i la fase 1 a partir de demà, segons els territoris.
Dissabte, Susana Mora va manifestar la seva sorpresa després que Pedro Sánchez no fes cap esment al respecte a la seva compareixença. També els empresaris i hotelers van expressar la seva decepció i el partit Més per Menorca va emetre una nota de premsa on remarcava que per a ells el més greu és que Menorca no ha estat escoltada pel Govern central.
#ENDIRECTE La presidenta Armengol assegura que l'executiu central segueix estudiant les propostes de desescalada per a Menorca i a Eivissa i, per tant, descarta que puguin entrar a la Fase 1 pròximament. pic.twitter.com/RLrUvLZM3J
— IB3 Notícies (@IB3noticies) May 3, 2020
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans