Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
El dubte es genera després que hagin desaparegut d'aquesta prova pilot les quotes per Illes plantejades inicialment
Els dubtes que genera el Pla Pilot de turisme alemany i la possibilitat que les inversions de l’impost de turisme sostenible a l’illa no es facin efectives, han estat dos dels principals temes tractats a Menorca per la presidenta Francina Armengol, el Consell i els ajuntaments aquest dijous. Les dues qüestions, asseguren les presidentes, es resoldran des del treball conjunt i el consens.
El dubte es genera després que hagin desaparegut d’aquesta prova pilot les quotes per Illes plantejades inicialment i que la distribució d’aquests primers visitants quedi en mans del turoperador. Susana Mora també ha remarcat la importància del turisme britànic per Menorca i la presidenta Armengol ha assegurat que el Govern fa tot el possible perquè una part dels 10.900 turistes alemanys arribin a totes les illes
Un dels aspectes del decret de reactivació econòmica que ha generat més preocupació entre els batles menorquins és la possibilitat que alguns projectes de l’Impost de Turisme sostenible no es puguin executar perquè se’n perdi el finançament.
L’acabament del pati de Sa Lluna d’Alaior, la compra de l’edifici de sa Tanca a Sant Lluís o la construcció del conservatori de Música a Maó en són alguns.
De fet, a la darrera Junta de Baltes de Menorca es va exposar la necessitat que aquestes inversions no es perdin, com a molt que s’ajornin. Per exemple el consistori de Sant Lluís va aprovar la setmana passada la compra de l’edifici de sa Tanca, mentre que a Alaior el batle ha exigit poder disposar de la partida per a comprar els immobles annexos al pati de sa Lluna.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los