Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
L'altra incògnita és com afectarà les Illes la pròrroga dels pressuposts generals del 2018
El Govern creu que encara hi ha temps perquè l’Executiu de Pedro Sánchez aprovi el nou Règim Especial per a les Balears.
Els socis d’Armengol, Més i Podem, li reclamen que intensifiqui la pressió a la Moncloa davant la situació d’incertesa política. Molt crític també ha estat el líder del PP que retreu a la presidenta no haver aconseguit la principal reivindicació de les Balears.
L’altra incògnita és com afectarà les Illes la pròrroga dels pressuposts generals del 2018. Les inversions territorialitzades passen a ser les de l’any passat: 172 milions d’euros en lloc dels 152 milions previstos. Decauen els 10 milions per a zones turístiques madures. Mentre que la partida de trens disminueix en sis milions i la de carreteres creix tres milions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació