Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
La presidenta del Govern, Francina Armengol, es reunirà amb la Ministra d'Hisenda, María Jesús Montero, per tancar "tant la fórmula com la quantitat"
186
Durant la sessió de control d’aquest dimarts al Parlament, la presidenta del Govern, Francina Armengol, ha anunciat que a la reunió de dijous amb la Ministra d’Hisenda, María Jesús Montero, hi ha haurà acord “tant en la fórmula, com en la quantitat” del factor d’insularitat. La qüestió s’ha posat damunt la taula després d’una pregunta del portaveu d’El Pi, Josep Melià, que davant els anuncis de l’Executiu sobre el compliment del Règim Especial, ha dit que no es refia “de dos governs que s’han torbat 2 anys en aplicar una llei”. Segons la presidenta Armengol, les negociacions amb el Ministeri donaran els seus fruits dijous, en la comissió bilateral, on s’informarà de xifres i terminis concrets.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores