La presidenta Francina Armengol s’ha reunit amb agents socials de les illes per cercar solucions a la crisi de la COVID19 i explicar les conseqüències del decret de protecció del territori. A la trobada han assistit el Vicepresident i conseller de Transició Energètica, Juan Pedro Yllanes, el conseller d’Economia, Iago Negueruela, el màxim responsable de Mobilitat i Habitatge, MarcPons i el Conseller de Medi Ambient, Miquel Mir.
Per part dels agents socials, hi participaven en videoconferència la presidenta de la CAEB, Carmen Planas, el president de PIMEB, Jordi Mora, el secretari general d’UGT, Alejandro Texías i el secretari general de CCOO José Luís García.
De l’executiu han explicat que l’aprovació del decret no afectarà a la recuperació econòmica perquè les mesures que preveu tenen a veure amb l’ordenament del sòl però no tenen efecte sobre cap projecte immediat que afecti l’ocupació.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina