L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
"Tots tenen molt clar que qualsevol agressió s'ha de condemnar com a delicte", ha incidit la presidenta del Govern
La presidenta del Govern, Francina Armengol, espera que es trobi “la millor solució per a protegir adequadament les dones”, arran de la polèmica suscitada per les rebaixes de condemnes sexuales després de la modificació de la llei del ‘només sí és sí’.
En declaracions fetes durant un acte a Inca amb motiu del Dijous Bo, i preguntada per aquesta qüestió, la dirigent autonòmica ha posat l’accent en la importància de protegir les dones i ha assegurat que es tracta d’un objectiu compartit entre el Govern central i el balear. Armengol ha dit que l’executiu va reaccionar “de manera ràpida” davant la “vulneració dels drets més bàsics” de la dona. “Tots tenen molt clar que qualsevol agressió s’ha de condemnar com a delicte”, ha incidit la presidenta del Govern.
Cal recordar que l’Audiència de Palma va ordenar aquest dimecres l’excarceració de dos agressors sexuals després de revisar els seus casos, després de portar a la presó dos dels tres anys a què van ser condemnats. Segons la modificació de la llei, la pena de presó en aquests dos casos no podria superar els dos anys, per la qual cosa els dos homes van ser excarcerats.
“Hi ha una estratègia política de deslegitimització del Poder Judicial”, diu el portaveu de l’Associació Judicial Francisco de Vitoria
Els jutges de les Illes es defensen davant les crítiques per l’aplicació de la llei del “només sí és sí”
Yllanes considera “temerari” les afirmacions de la ministra Montero: “No són jutges masclistes, sinó jutges professionals”
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues