El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

La presidenta ha defensat aquest complement perquè està aprovat per pressuposts d'una forma absolutament transparent
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha evitat donar suport a Juan Pedro Yllanes en relació amb les declaracions que va fer el vicepresident sobre el plus de residència de 22.000 euros que cobren els alts càrrecs del Govern que viuen fora de Mallorca.
Preguntada sobre les paraules d’Yllanes, Armengol ha repost el següent: “Durant aquests dies hem donat totes les explicacions. Hem explicat moltíssimes vegades que, per poder dedicar-se a l’àmbit públic, hem de garantir la igualtat d’oportunitats entre els ciutadans de tota la nostra comunitat autònoma; que els condicionants laborals estan aprovats per pressuposts d’una forma absolutament transparent; que és una qüestió que succeeix des de fa vint anys i que és allò lògic i normal. Per tant, no hi ha més a afegir del que ja s’ha dit”.
“Jo crec que podem estirar el que vulguin, però crec que les explicacions estan més que clares. Crec que és evident tot el que hem anat explicat. Ha succeït sempre. Per tant, jo no veig notícia a una cosa que succeeix des de fa vint anys”, ha afegit Armengol.
Podem discuteix la seva postura sobre el plus de residència
El Govern defensa la indemnització a alts càrrecs que resideixen fora de Mallorca
El sector crític de Podem demana la dimissió de Mae de la Concha pel plus d’insularitat
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies