La presidenta no ha revelat si hi haurà cap secretari d'Estat de les Illes al nou Govern de Sánchez
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha evitat opinar sobre l’absència de representants de les illes als ministeris i no ha revelat si les Illes mantindran cap càrrec de segona fila al nou executiu estatal.
“Jo crec que Pedro Sánchez ha dibuixat un bon govern per a Espanya, que també afectarà, sens dubte, positivament els ciutadans de les Illes Balears”.
Preguntada per IB3 Notícies sobre si espera que hi hagi representants de l’arxipèlag a les secretaries d’Estat del nou Executiu de Sánchez, Armengol ha respost “ja anirem fent” entre rialles. D’altra banda, la presidenta del Govern s’ha congratulat aquest diumenge perquè Pedro Sánchez i Pablo Iglesias comparteixin el mateix full de ruta polític que el Govern de les Balears.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes