Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ambdós han coincidit en la necessitat d'enfortir els eixos entre els dos territoris
Primera reunió oficial entre Armengol i Aragonès des de la seva proclamació com a president de la Generalitat de Catalunya. El finançament autonòmic ha estat una de les qüestions centrals. Els dos reconeixen l’infrafinançament dels territoris, però a l’hora d’abordar la solució les diferències els allunyen.
Els dos governs han acordat treballar conjuntament en projectes a finançar amb fons europeus per impulsar la recuperació econòmica, des de l’economia blava, la innovació en matèria de salut o la circularitat aplicada al sector turístic. La presidenta Armengol confia en la negociació amb l’executiu central per a l’impuls de la part fiscal del REIB.
També han tractat la nova Llei audiovisual i han apostat perquè el català no en quedi exclòs i perquè hi hagi un finançament específic per a les televisions públiques autonòmiques com una eina cabdal de preservació. Està previst que Pere Aragonès visiti Palma el pròxim 24 de novembre en el marc de la commemoració del 80è aniversari de la mort del polític, escriptor i diplomàtic, Gabriel Alomar.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial