Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els dos governs aposten per una economia diversificada
És la tercera trobada aquesta legislatura entre Francina Armengol i el president de la generalitat Valenciana Ximo Puig. Una reunió que ha servit, diuen, per refermar una aliança entre els dos territoris encaminada a reforçar les polítiques socials. Per això, coincideixen, és necessaria, per una banda, la millora del sistema de finançament autonòmic, i aquí demanen celeritat a l’estat, i per l’altra, l’aprovació dels pressuposts generals. L’única manera diuen d’impulsar partides per la dependència i l’educació o l’eliminació del copagament farmacèutic, que a les Illes està previst que desaparegui a partir de l’any que ve.
A la reunió han tractat altres reptes comuns com la millora de les comunicacions i el transport i l’aposta per l’economia diversificada. Com a mostra, han visitat avui capvespre dues de les companyies ubicades al Parc Bit. En tres anys el nombre d’empreses aquí ha passat de 125 a 168. La xifra de treballadors, de 2.200 a tres mil.
Els empresaris lamenten, però, la manca de professionals especialitzats en el món de la tecnologia. El Govern recorda que per fer front a aquest buit s’han incrementat, durant aquests darrers anys els estudis en aquesta àrea.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç