L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La presidenta de les Illes ha reivindicat durant el seu discurs del 39 aniversari de la Carta Magna la millora del finançament
78
La presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, ha assegurat aquest dimecres que “la millora manera de defensar la Constitució és actualitzar-la per seguir construint un projecte compartit que sobrevisqui al temps i als contratemps del present”.
Armengol ha aprofitat avui el seu discurs a l’acte institucional de la celebració del 39 aniversari de la Constitució Espanyola, celebrat al palau de l’Almudaina de Palma, per realitzar una ferma defensa de la reforma de la Carta Magna i la conversió d'”Espanya en un Estat federal”.
Espanya, ha dit la presidenta autonòmica, viu uns “moments convulsos” i d'”incertesa que s’han multiplicat” per un conflicte territorial sense precedents, la crisi econòmica i la “pobresa de respostes polítiques”.
La presidenta ha reclamat un “diàleg generós entre sensibilitats i ideologies, pobles i generacions diferents, com el qual va fer néixer la nostra Constitució” després de quaranta anys de dictadura, ha recordat.
A més, la socialista ha reivindicat durant el seu discurs la millora del sistema de finançament autonòmic i ha defensat una solidaritat territorial que “no discrimini, com fins ara, els territoris que més aporten”, en al·lusió a les Illes Balears.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues