Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

La presidenta reclama els 67 milions que l'Estat ha retallat de les aportacions per a les Illes
Deu mesos després de la seva darrera reunió, la presidenta del Govern, Francina Armengol, junt amb la consellera d’Hisenda, Catalina Cladera, i el ministre d’Hisenda, Cristóbal Montoro, s’han tornat a reunir aquest dimarts a Madrid. Tot i les seves desavinences, han posat data a l’aprovació del nou Règim Especial per a les Balears. Serà en el primer trimestre d’enguany. Si tots els tràmits segueixen el seu camí, es podria aplicar ja l’any 2019.
Pel que fa als 67 milions que el ministre ha retallat de les aportacions estatals a les Illes, Cristóbal Montoro ha insistit que només amb uns nous pressupostos es podran recuperar aquestes inversions.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui