Logo IB3N
X

Armengol presenta als sindicats catalans la futura llei turística

La presidenta del Govern ha explicat que la normativa implicarà obligacions en matèria de sostenibilitat i millores dels drets laborals

09/02/2022

Armengol presenta als sindicats catalans la futura llei turística

178

La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha presentat dimecres horabaixa a Barcelona als sindicats Comissions Obreres i Unió General de Treballadors de Catalunya la futura llei turística. Armengol ha explicat que la normativa pretén convertir l’arxipèlag en “el primer destí circular del món”. També ha dit que la normativa implicarà obligacions en matèria de sostenibilitat que hauran de complir les empreses. A més, la cap de l’Executiu balear ha afirmat que vol que les Illes siguin líders en “com tracta” l’empresari al treballador, i que la idea és convertir els hotels en “espais de convivència” entre visitants i empleats, cercant tant el benestar dels turistes com dels jornalers.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella