L'oposició considera que les mesures afavoreixen els promotors urbanístics i que s'agreuja l'emergència en habitatge
L’acord del decret urbanístic per a obtenir sòl residencial entre el Govern del PP i Vox ha generat les crítiques de l’oposició. L’esquerra acusa l’executiu de Prohens d’afavorir només els interessos dels promotors urbanístics. Els socialistes, per la seva banda, han convocat aquest mateix dilluns horabaixa una reunió per tal d’organitzar el rebuig en aquestes mesures urbanístiques. Segons el PSIB-PSOE, el decret agreuja l’emergència residencial.
La secretària general del PSIB, Francina Armengol, ha qualificat el decret de “bestialitat, disbarat, destrossa i presa de pèl” i ha assegurat que juga amb els sentiments de molts residents i que no soluciona la urgència actual. Armengol convida a sumar-se a les mobilitzacions ciutadanes contràries a les polítiques d’habitatge del Govern de Marga Prohens.
Més per Mallorca i Unides Podem ja han rebutjat de ple el decret que aquest dimarts es convalidarà el Parlament. Precisament, a partir del migdia, les entitats GOB i Palma XXI han convocat una concentració de protesta davant la Cambra autonòmica en contra del decret que han titllat com “la major pilotada urbanística dels darrers 50 anys”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El matrimoni, que el regenta des de fa 55 anys, demana que els prorroguin dos anys el contracte
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La Policia Local de Felanitx ha retirat el cartell de l’artista, denunciat pels veïnats i pel col·lectiu cultural Es Quatre Cantons