Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Armengol ha recordat que aquest factor suposa un esforç pressupostari molt més fort per cobrir serveis bàsics com els sanitaris, educatius o socials
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha reclamat davant el Comitè de les Regions que Europa posi en marxa mesures compensatòries per a les illes perquè tots els territoris tenguin igualtat d’oportunitats.
Armengol ha recordat que aquest factor suposa un esforç pressupostari molt més fort per cobrir serveis bàsics com els sanitaris, educatius o socials.
Les Balears han liderat l’acció política davant la Unió Europea per a un tractament específic de la insularitat. Les Illes han exigit mesures per pal·liar els efectes que genera ser territoris de doble perifèria a Europa, a causa de ser illes i estar situades a la conca mediterrània.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí