Ferit greu un jove de 22 anys en ser apunyalat per son pare a Palma
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
La presidenta de les Illes Balears s'ha reunit amb els seus homòlegs de Sardenya i Còrsega per reclamar el mateix tractament que les regions ultraperifèriques
Francina Armengol s’ha reunit a Brussel·les amb els presidents de Sardenya i Còrsega, per fer un front comú i reclamar un major reconeixement de la insularitat. La presidenta del Govern vol que Balears tengui el mateix tractament que les regions ultraperifèriques com l’arxipèlag canari.
De fet, durant la trobada, Armengol ha demanat al comissariat d’assumptes territorials de la Unió Europea més finançament per a la nostra comunitat, per pal·liar els efectes del fet insular. L’objectiu, segons ha explicat, és garantir la igualtat real entre els territoris.
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet