El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
També controlar les arribades a ports i aeroports dels ciutadans d'altres indrets d'Espanya
És la petició que ha fet la presidenta del Govern a Pedro Sánchez. Armengol ha destacat que, en el cas de les Illes, la situació econòmica que depèn tant del turisme pot requerir allargar els ERTOS, fins i tot, fins a la pròxima temporada. Confia que així es pugui aprovar en la mesa de diàleg entre Govern Central i agents socials.
Davant el fet que Balears ha superat avui novament el seu màxim de contagis, Armengol ha llançat un missatge a la responsabilitat, fent especial menció als joves.
Ha dit que ara no es plantegen un confinament en les pròximes setmanes o el setembre, però que estudien amb els tècnics i els consells insulars implementar mesures més restrictives.
Armengol ha tornat a demanar a la reunió amb el president Sánchez per poder controlar les arribades a ports i aeroports de les Illes dels ciutadans que hi arriben des d’altres indrets d’Espanya, per controlar els brots de Covid.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle