Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La socialista ha afirmat que la guerra de poder interna del PP ha sorprès a tothom
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha expressat el seu respecte davant la crisi del Partit Popular. La socialista ha afirmat que és necessària una oposició sòlida per tenir una bona democràcia. Amb tot, ha destacat que fan falta més explicacions sobre el contracte del germà de la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso.
Preguntada per si la guerra del PP pot afavorir a Vox, Armengol ha contestat que els populars són els responsables de “blanquejar” l’extrema dreta. En aquest sentit, ha reiterat que li agradaria que el PP mirés als partits de centredreta d’Europa.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys