CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
La prioritat del Govern és millorar la qualitat assistencial dels ciutadans
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha visitat l’hostaleria habilitada a l’hospital de Son Espases. En total són 12 habitacions ubicades a la planta baixa d’hospitalització que s’afegeixen a les vuit ja existents al primer pis centre, i que amplien l’oferta de places per a aquells malalts i els seus familiars que han de desplaçar-se des de Menorca o les Pitiüses per realitzar proves o sotmetre’s a tractaments.
Unes estances confortables i que no tenen cap cost per als desplaçats. Tot plegat, ha remarcat la presidenta, amb l’objectiu de millorar la qualitat assistencial dels ciutadans.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició