El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El Consell d'Eivissa i Ports de les Illes Balears inverteixen 40.000 euros per cartografiar els dos recintes portuaris.
Es tracta d’unes prospeccions arqueològiques “preventives”. Segons el tècnic de Patrimoni del Consell eivissenc, Joan Ramon Torres, serviran per evitar que en futures obres o dragatges als ports de Sant Antoni o Santa Eulària es destrueixi cap jaciment antic.
Hi ha més possibilitats de trobar restes a la badia de Portmany, l’antiga Portus Magnus, un port natural des de l’època fenícia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits